آیا اسلیو سریعترین راه لاغری شکم و پهلو است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1403
بازدید : 18
نویسنده : mozhgan

آیا اسلیو معده سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو است؟ اسلیو معده شامل برداشتن یا کاهش اندازه معده بیماران است. جراحی اسلیو معده معمولا منجر به کاهش وزن سریع می‌شود.

سایر مقالات : بهترین جراح اسلیو در تهران

به گزارش ایسنا ، جراحی اسلیو معده یکی از چندین نوع جراحی کاهش وزن است. متخصصان جراحی معمولا آن را گاسترکتومی با برش عمودی می‌نامند. در این مطلب، نگاهی دقیق‌تر به مواردی که با اسلیو معده درگیر است، از جمله اثربخشی و عوارض احتمالی آن، خواهید داشت.

سریعترین راه لاغری شکم و پهلو

سریعترین راه لاغری شکم و پهلو، عمل جراحی اسلیو معده است که به عنوان یک روش با عوارض کم با استفاده از لاپاراسکوپی انجام می‌شود. لاپاراسکوپی به این معناست که یک لوله بلند و نازک از طریق چندین برش کوچک به شکم وارد می‌شود. این لوله دارای یک چراغ و یک دوربین کوچک و همچنین ابزارهای مختلف جراحی است. عمل اسلیو معده با استفاده بیهوشی عمومی انجام می‌شود. یعنی دارویی که شما را به خواب بسیار عمیقی می‌برد و نیاز به یک دستگاه تنفس مصنوعی برای شما در حین عمل سریعترین راه لاغری شکم و پهلو است.

سایر مقالات : غذای رژیمی با گوشت قرمز

جراحی سریعترین راه لاغری شکم و پهلو معده شما به ۲ قسمت نابرابر تقسیم می‌شود. حدود ۸۰% از قسمت منحنی بیرون معده شما بریده و برداشته می‌شود. سپس لبه‌های ۲۰% باقی‌مانده به هم بخیه می‌شود. با این کار، یک معده موزی شکل ایجاد می‌شود که تنها حدود ۲۵% اندازه کل معده است.

آیا اسلیو سریعترین راه لاغری شکم و پهلو است؟

عمل اسلیو معده به ۲ روز به عنوان سریعترین راه لاغری شکم و پهلو موثر است. در روش اول معده شما به‌طور قابل توجهی کوچکتر می‌شود؛ بنابراین زودتر احساس سیری می‌کنید و کمتر غذا می‌خورید. این به آن معناست که کالری کمتری دریافت خواهید کرد. همچنین بخشی از معده شما هورمون گرلین ترشح می‌‎کند (هورمونی که مرتبط با گرسنگی است) برداشته شده که در این حالت کمتر احساس گرسنگی می‌کند.

سایر مقالات : مصرف نان و برنج بعد از عمل اسلیو

با توجه به اطلاعیه انجمن جراحی متابولیک و چاقی آمریکا، شما می‌توانید انتظار داشته باشید که حداقل ۵۰ درصد از وزن اضافی خود را طی ۱۸ تا ۲۴ ماه پس از جراحی اسلیو معده کاهش دهید. برخی این کاهش وزن در برخی از افراد بین ۶۰ تا ۷۰ درصد خواهد بود.

مهم است که به خاطر داشته باشید که این سریعترین راه لاغری شکم و پهلو تنها زمانی اتفاق می‌افتد که شما متعهد به رعایت رژیم غذایی و برنامه ورزشی توصیه شده توسط جراح خود باشید. با اتخاذ این تغییرات سبک زندگی، به احتمال زیاد وزنتان را در درازمدت کاهش خواهید داد.

سایر مقالات : بوتاکس معده




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com